tirsdag 10. juli 2012

Mood board til loftstova

Vi har ei lita loftstove som ikkje har vorte sæleg brukt etter at den vart delt av med eit soverom. Då vart den nokså lita og vanskeleg å møblere. No har eg funne ut korleis den kan møblerast for å bli best muleg utnytta. 
Tak, vegger og golv skal vera kvite. Har akkurat måla soverommet heilt kvitt og det vart kjempefint.

 
No har eg laga mood board, så eg lettare kan sjå føre meg korleis eg har lyst å ha det:) Har etter kvart funne ut at det er veldig lurt å ha ein slik plan. Det er lett å gå i fella å kjøpa puter, tepper, lamper eller kva det måtte vera i ein farge som ser fin ut i butikken, men som gir heilt feil uttrykk i det rommet den skal vera.

Eg har vore veldig svak for svart i mange år, men den fargen må brukast i små mengder i loftstova vår.



Dette er ønskelista mi, så får me sjå korleis det ferdige resultatet blir (forhåpentlegvis utpå hausten).

Ha ein fin dag:)

8 kommentarer:

  1. Liker alt på den ønskelisten:) Greit å ha en plan å følge, lett å komme på villspor i butikkene! Gleder meg til å se resultatet:) Fin dag til deg!

    SvarSlett
  2. Fin ønskeliste - facet fra tine k har jeg selv og de gir så fin stemning
    Så de må du beholde på ønskelisten din :-)
    Alt var fint !
    Gleder meg til å se resultatet !
    Fin blogg du har - har lagt meg til som følger hos deg :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Fine ting på lista di :-)
    Kjekt å planlegge litt!
    Takk for hyggelig hilsen!

    SvarSlett
  4. Den ønskelisten din kunne like gjerne vært min:)
    Elsker fargemixen også!
    For en herlig blogg du har. Lagt meg til som følger jeg og lar meg inspirere videre.
    Fine helgen til deg:)
    Klem Monica.

    SvarSlett
  5. Flotte ting på lista di!
    Det blir nok knallflott når det blir ferdig, tenker jeg.

    Kjekt at du ville følge bloggen min. Flott blogg du har her! La meg til som følger hos deg jeg:)

    Ønsker deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Masse kult på listen :)
    Masse av det er på min og ;)
    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn
    kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du tek deg tid til å legge igjen nokre ord til meg :-)
Har du også ein blogg, tek eg gjerne ein tur innom bloggen din.