søndag 4. november 2012

Soverom

Å legge seg i nyvaska sengetøy er berre heilt herleg. Mitt favorittsengetøy er eit i lysegrått lin frå H&M. Det kan absolutt anbefalast, eg skal kjøpe eit til, i kvitt har eg tenkt. Dei blir berre mjukare for kvar vask.

 På sengegavlen har eg hengt opp mine og husbonden sine gamle barnesko. Dei gamle skoa passa ganske bra til den rustikke sengegavlen.


Eg har også fått augene opp for Ellos i det siste. Dei har ganske mykje interiør faktisk, ikkje minst mykje fine putetrekk. Det med peace tegnet har eg kjøpt der og fine prisar har dei og:)


No er det tid for ein lengre søndagsfrukost. Ha ein fin søndag :)
 

1 kommentar:

  1. For en stilig sengegavl!!! Veggen min er malt i fargen Moccabrun fra Jotun, takk for koselig hilsen foresten :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tek deg tid til å legge igjen nokre ord til meg :-)
Har du også ein blogg, tek eg gjerne ein tur innom bloggen din.