mandag 26. desember 2011

Mørklegging

Vi har ekstremvær på vestlandet for tida. Mange mista straumen i går kveld, men det var jo egentleg ganske koseleg INNE med masse levande lys. Eg likar ikkje fullt så mykje vinden som ylte rundt hushjørna. Då me vakna i dag tidleg, var straumen fortsatt borte og når eg ser på nyheitene i dag er eg klar over at me i indre strøk ikkje har vore veldig hardt råka.
Tok nokre bilde i går kveld, når me kun hadde levande lys som belysning.



Håpar det dårlege været snart gir seg, ikkje mykje julestemning ute, nei.

1 kommentar:

  1. For en fin blogg du har. Her var det koslig å stikke innom. Legger meg til som følger jeg. :)
    Jeg bor heeelt på kysten og vi kjente været ganske godt. Hele 4 døgn uten strøm. Sånn passe lei. ;) Koslig til å bynne med men...

    Håper du nyter romjulstiden! Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tek deg tid til å legge igjen nokre ord til meg :-)
Har du også ein blogg, tek eg gjerne ein tur innom bloggen din.